A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Борзнянська міська рада
Чернігівської області
Офіційний сайт

рішення 1 сесії 7 скликання Борзнянської міської ради

Дата: 02.08.2019 14:24
Кількість переглядів: 3

 

УКРАЇНА

БОРЗНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Р І Ш Е Н Н Я

першої  сесії  сьомого  скликання

 

від 25 липня 2019 року                                                                                                      № 11-1/7

           м. Борзна

 

Про покладення обов’язків старости

          На виконання вимог п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та з урахуванням норм ч. 2, 3 ст. 141 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська                  рада  В И Р І Ш И Л А:

     1. До обрання старост на перших виборах старост Борзнянської міської ради об’єднаної територіальної громади, покласти виконання обов’язків старости:

     1) у селах Мала Загорівка, Вольниця, Червоне Озеро, Борзнянської міської ради на Осипенко Ніну Миколаївну, яка здійснювала повноваження Малозагорівського сільського голови до об’єднання;

     2) у селах Миколаївка, Іванівка, Суховодка, Борзнянської міської ради на Радченко Людмилу Михайлівну, яка здійснювала повноваження Миколаївського сільського голови до об’єднання;

     3) у селі Оленівка, Борзнянської міської ради на Кривець Володимира Васильовича,  який здійснював повноваження Оленівського сільського голови до об’єднання;

     4) у селах Прачі, Адамівка, Борзнянської міської ради на Білоус Григорія Івановича,  який здійснював повноваження Прачівського сільського голови до об’єднання.

     2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Борзнянського міського голову.

 

          Міський голова                                                         А.М. Койда

                                                                                                                                                                     

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора