Борзнянська територіальна громада
Чернігівська область

Перевіряйте квитанції, не відходячи від каси! Або куди зникають платежі

Дата: 23.09.2020 09:12
Кількість переглядів: 389

Фото без опису

Кожного місяця фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» розшукують власників грошей. Десятки тисяч гривень «зависають у повітрі» через неможливість ідентифікувати платежі і знайти абонентів, які їх зробили. Так, за шість місяців 2020 року жителі Чернігівської області через неуважність загубили майже 160 тисяч гривень.

Ситуація, коли абоненти сумлінно сплачують за спожитий природний газ, але гроші на особові рахунки не надходять, на жаль, не рідкість, кажуть у відділі продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут». Зазвичай обурені абоненти телефонують уже наступного місяця, коли бачать у квитанції борг, якого там бути не повинно. Мовляв, і гроші заплачені, і борги звідкись взялися.

«Значна кількість таких дзвінків, як правило, спричинена неуважністю самих клієнтів, які сплачують за отримані послуги через різні платіжні системи, але не приділяють достатньої уваги заповненню реквізитів. Зазвичай, у таких випадках, у графі «коментар до платежу» значиться лише прізвище платника, але немає ні його адреси, ні номера особового рахунку. Знайти такого клієнта вкрай важко, а зарахувати правильно кошти — неможливо. Тож такі платежі залишаються в розділі неідентифікованих», — зазначає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Ірина Антоненко.

Інша причина такої ситуації — помилки при заповненні, коли схибивши на одну цифру в номері розрахункового або особового рахунку клієнт відправляє гроші не туди, куди планував. А потім бачить заборгованість і має клопіт із пошуком грошей. Щоправда, іноді такі непорозуміння стаються і при оплаті в касі банку або пошти.

«Надважливо прискіпливо звіряти дані, вказані у квитанції та банківському чеку, не відходячи від каси. Якщо клієнт сплачує через інтернет-банкінг за давно створеним шаблоном, то має перевірити, чи всі поля заповнені коректно», — додає Ірина Антоненко.

Якщо ж гроші на рахунок так і не втрапили, то споживачеві необхідно звернутися до ТОВ «Чернігівгаз Збут» із письмовою заявою про пошук коштів, до якої потрібно додати копію банківського чеку. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення помилково зарахованих коштів потрібно в самій фінустанові.

Нехитре правило звіряти дані в рахунках та чеках може зекономити купу часу та нервів. Так, із маже 160 тисяч гривень нерозпізнаних платежів, поки що ідентифікувати вдалося трохи більше 100 тисяч.

Довідка: Понад п’ять років, з 2015 року, ТОВ «Чернігівгаз збут» є надійним постачальником природного газу всім категоріям споживачів Чернігівської області. Клієнтами компанії є понад 357,6 тисяч сімей Чернігівщини, понад 1,4 тисяч промислових підприємств та бюджетних організацій, 47 релігійних організації, яким ТОВ «Чернігівгаз Збут» відпускає понад 250 мільйонів метрів кубічних газу на рік.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь