Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю (№10–ПОІ)
Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів інформує, що наказом Міністерства соціальної політики України від 27 серпня 2020 року № 591 «Про затвердження форми звітності №10–ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» та Інструкції щодо її заповнення», зареєстрованим в Мін?юсті 13 жовтня 2020 року за №1007/35290, затверджена нова форма звітності №10–ПОІ (річна) та Інструкція щодо її заповнення.
Форма звітності №10–ПОІ (річна) та Інструкція щодо її заповнення вводяться в дію з 01.01.2021 року, починаючи зі звіту за звітний 2020 рік.
Телефон для довідок: 77 – 88- 71.
ЗВІТНІСТЬ
Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю
за 20___ рік
Подають
Термін подання |
Форма № 10-ПОІ (річна)
ЗАТВЕРДЖЕНО за погодженням з Держстатом
|
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, що використовують найману працю, – відділенню Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням |
не пізніше ніж |
Респондент:
Найменування юридичної особи / прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи: ______________________________
_________________________________________________________________________________________________ Місцезнаходження / Місце проживання:______________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________ (вулиця (провулок, площа тощо), № будинку / корпусу, № квартири / офісу, населений пункт, район, область / Автономна Республіка Крим, поштовий індекс)
|
|
Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності:______________________________________
________________________________________________________________________________________________ (вулиця (провулок, площа тощо), № будинку / корпусу, № квартири / офісу, населений пункт, район, область / Автономна Республіка Крим, поштовий індекс) |
Коди організації-респондента
|
|||||
за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта* |
території (КОАТУУ) |
виду економічної діяльності (КВЕД) |
ознаки неприбутковості відповідно до Реєстру неприбуткових установ та організацій |
організаційно-правової форми господарювання (ДК 002:2004; КОПФГ) |
форми фінансування (бюджет – 1, госпрозрахунок – 2, за рахунок членських внесків – 3, змішана – 4) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Найменування банку______________________________________________________________________
Код банку_________________ № поточного рахунку___________________________________________
Кількість працівників та фонд оплати праці
|
Код рядка |
Фактично за рік |
З них |
Місце проживання |
За віком (повних років) |
|||||||||
чоловіки |
жінки |
у місті |
у сільських населених пунктах та селищах міського типу |
від 18 до 35 років |
від 36 до 60 років |
понад 60 років |
||||||||
чоловіки |
жінки |
чоловіки |
жінки |
чоловіки |
жінки |
чоловіки |
жінки |
чоловіки |
жінки |
|||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу, осіб |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з них: середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, осіб |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість осіб з інвалідністю – штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог статті 19 Закону України ,,Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” |
03 |
|
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
Фонд оплати праці штатних працівників, тис. грн |
04 |
|
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
Середньорічна заробітна плата штатного працівника, тис. грн (з одним десятковим знаком) |
05 |
|
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
Сума коштів адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, тис. грн (з одним десятковим знаком) |
06 |
|
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
× |
____________________________________ __________________________________
(підпис керівника (власника) та/або осіб, (ПІБ)
відповідальних за заповнення форми звітності)
____________________________________ __________________________________
телефон: __________________ факс: _________________ електронна адреса: ____________________
* Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті.
Додаток до форми
№ 10-ПОІ (річна) ,,Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю”
ПЕРЕЛІК
підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, та/або
відокремлених підрозділів роботодавця
(надається роботодавцями, зазначеними в п.1 Інструкції щодо заповнення форми звітності
№ 10-ПОІ (річна) ,,Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю”)
№ з/п
|
Повна назва підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, відокремлених підрозділів |
Місцезнаходження, телефон підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, відокремлених підрозділів |
Ідентифікаційні коди (за ЄДРПОУ) підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, відокремлених підрозділів |
Середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, осіб |
Середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, осіб |
Кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю зарахована до нормативу таких робочих місць для підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання |
Адреса відділення Фонду соціального захисту інвалідів за місцезнаходженням підприємств, що увійшли до складу господарського об’єднання, відокремлених підрозділів
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
____________________________________ __________________________________
(підпис керівника (власника) та/або осіб, (ПІБ)
відповідальних за заповнення форми звітності)
____________________________________ __________________________________
телефон: __________________ факс: _________________ електронна адреса: ____________________