A A A K K K
для людей із порушенням зору
Борзнянська територіальна громада
Чернігівська область

Борзнянська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

Дата: 12.01.2021 16:30
Кількість переглядів: 628

Фото без опису

Борзнянська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи Борзнянської міської ради Чернігівської області – головного спеціаліста відділу земельних відносин, екології та юридичної діяльності апарату Борзнянської міської ради.
Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта не нижче ступеня бакалавра; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на комп’ютері; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Детальніше з умовами проведення конкурсу можна ознайомитися на веб-сайті Борзнянської міської ради та на сторінці у Фейсбуку «Борзнянська ОТГ інформує».
Документи приймаються до 17.00 16 лютого 2021 року за адресою: м. Борзна, вул. П. Куліша, 104, кімната № 9.

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу земельних відносин, екології та юридичної діяльності апарату Борзнянської міської ради


Загальні умови

1

Посадові обов’язки

  • участь у роботі щодо підготовки договорів купівлі-продажу земельних ділянок та забезпечення їх укладення;
  • організація роботи щодо підготовки проведення земельних торгів (аукціонів) на набуття прав юридичними та фізичними особами на землю;
  • забезпечення контролю за виконанням землекористувачами рішень міської ради стосовно оформлення документів на право користування земельними ділянками комунальної власності;
  • здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель комунальної власності міста;

- підготовка та внесення на розгляд ради пропозицій та  проектів рішень щодо: передачі земельних ділянок у власність громадянам та юридичним особам; надання земельних ділянок у власність або тимчасове користування із земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України; викупу земельних ділянок для суспільних потреб міської ради; висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно Земельного кодексу України;
- участь в підготовці матеріалів для оформлення договорів на право користування землею, в тому числі на умовах оренди;
- здійснення на території міської ради обліку і звітності, як державної так і відомчої, у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель;
- розгляд та внесення пропозицій щодо вирішення питань пов’язаних із земельними спорами;
- здійснення інших функцій, що випливають з  покладених на відділ завдань.

2

Умови оплати праці

- посадовий оклад – 5100 грн.;
- надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному -Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування»»;
- надбавка до посадового окладу за ранг, відповідно до постанови КМУ «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268 від 18.01.2017 № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів”.

3

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

4

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • згода на проведення спеціальної перевірки відомостей про особу, яка претендує на зайняття посади, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту;
  • копія паспорта;
  • копія реєстраційної картки платника податків;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • згода на обробку персональних даних;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК.

Документи приймаються: до 17:00 16 лютого 2021 року за адресою: м. Борзна, вул. П. Куліша, 104, кімната 9.

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

2

Досвід роботи

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

1

Уміння працювати з комп’ютером

впевнений кориcтувач ПК: Microsoft Office

2

Необхідні ділові якості

- вміння розподіляти роботу;
- аналітичні здібності;
- діалогове спілкування;
- оперативність;
- вміння працювати в команді.

3

Необхідні особистісні якості

- відповідальність;
- неупередженість та об’єктивність;
- комунікабельність.

Професійні знання

1

Знання законодавства

    • Конституція України;
    • Закон України «Про місцеве самоврядування»;
    • Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;
    • Закон України «Про запобігання корупції»;
    • Земельний кодекс України.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь