Борзнянська територіальна громада
Чернігівська область

52 тисячі споживачів «Чернігівгазу» приєдналися до Viber-бота 7104

Дата: 29.01.2021 16:58
Кількість переглядів: 408

Фото без опису

Серед усього переліку онлайн-сервісів, які пропонує своїм клієнтам АТ «Чернігівгаз, найбільшою популярністю користуються особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104.

«В особистому кабінеті можна зараз реєструвати до 25 особових рахунків. Це дозволяє слідкувати за особовим рахунком, навіть якщо він зареєстрований в іншому регіоні - звіряти оплати, передавати показники, знаходити інформацію по тарифу на доставку. А у Viber-боті 7104 є можливість передавати показники лічильника з його фотографією. Це дає змогу уникнути розбіжностей у показниках, а також відкоригувати, якщо вони виникли», - розповідає Аня Коротка, фахівець з обслуговування клієнтів.

Фото без опису

Якщо виникає розбіжність у показниках, споживачу потрібно одразу після того, як він її помітив, написати показники та завантажити фото лічильника у вайбер-бот 7104, і вони будуть відкориговані. Фахівці з обслуговування клієнтів радять, якщо є можливість, додавати фото лічильника щомісяця при передачі показників з 1 по 5 число, щоб гарантовано уникнути розбіжностей. Вайбер-бот дозволяє контролювати до 5 особових рахунків, тому діти можуть передавати показники з фото за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості.

Приєднатися до вайбер-бота можна за посиланням - або відсканувавши QR-код, або перейшовши тут же за прямим лінком.

Viber-бот 7104 - це власна розробка для клієнтів групи компаній РГК, яка дозволяє суттєво оптимізувати обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість. Крім передачі показників,  у вайбер-боті можна переглядати поточний стан розрахунків, історію сплат і показників лічильників, а також завантажувати квитанції за розподіл газу і газ та сплачувати їх – будь-де та в будь-який час.

Фото без опису

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь