Шановні мешканці громади!
Згідно з пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок» від 11.12.84 № 470 з 01 жовтня 2021 р. по 31 грудня 2021 р. проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Борзнянської міської ради.
Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації будуть внесені до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
Для перереєстрації необхідно надати:
- Довідку про склад сім’ї;
- Довідку з місця роботи (для молодих фахівців, педагогічних працівників, працівників МВС, працівників прокуратури);
- Копію ідентифікаційного номера на кожного члена родини, який перебуває на квартирному обліку (для громадян, які раніше такий номер не надавали);
- Копії паспортів кожного члена родини, який перебуває на квартирному обліку (1, 2 та всі сторінки реєстрації);
- Копії свідоцтв про народження неповнолітніх членів родини, які перебувають на квартирному обліку (до 14 років), копії паспортів (після 14 років);
- Копію свідоцтва про право власності на житло (договору куплі-продажу, дарування, спадщини) (для громадян, які раніше такі відомості не надавали);
- Копія свідоцтв про одруження (народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї.
Прийом документів проводиться щодня в Борзнянській міській раді (каб. № 32 тел. 2-19-72).
Громадяни, які станом на 01.01.2022, не пройдуть перереєстрацію, відповідно до Житлового Кодексу України, будуть зняті з квартирного обліку.