A A A K K K
для людей із порушенням зору
Борзнянська територіальна громада
Чернігівська область

До уваги платників!

Дата: 20.09.2022 20:50
Кількість переглядів: 380

Платити чи не платити єдиний податок в період війни?

Відділ фінансів Борзнянської міської ради звертає увагу на те, що тлумачення прийнятого Закону України № 2142-ІХ від 24.03.2022 року в частині сплати єдиного податку є різні.
Але для врегулювання його норми щодо можливості чи неможливості сплати єдиного податку, Міністерством фінансів України затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та перелік документів на підтвердження № 225 від 29.07.2022 року.

Вказаний Порядок визначає процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості до припинення або скасування воєнного стану на території України своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності передбаченої п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України (далі — Кодекс), реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, тощо.
Дія цього порядку поширюється на платників податків–фізичних осіб — резидентів України, зокрема, самозайнятих осіб та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування, та на яких покладено обов’язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов’язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Окремими додатками до Порядку передбачено:

  • Перелік документів, що підтверджують неможливість платників податків–юридичної особи, зокрема, щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;

  • Перелік документів, що підтверджують неможливість платників податків–фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обв’язок податкового агента.

  • Рішенняпопереднє рішення щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов’язку.

Заяву та підтверджуючі документи платнику слід подати до 30 вересня.
Контролюючий орган розглядає подану заяву та документи впродовж 20 календарних днів за днем їх отримання та приймає відповідне рішення.
Рішенняпопереднє рішення направляється платнику податків у порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу 11 Кодексу. Рішення контролюючого органу може бути оскаржене відповідно до Кодексу в адміністративному чи судовому порядку.

Будьте відповідальними платниками, своєчасно сплачуйте податки до бюджету громади та наближайте перемогу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь