Борзнянська територіальна громада
Чернігівська область

Отримувачі страхових виплат можуть подати заяву на зміну виплатних реквізитів онлайн

Дата: 08.07.2024 09:59
Кількість переглядів: 26

Фото без опису

Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.

Алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:

  • Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Заява на страхову виплату».
  • Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку «Продовжити».
  • З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію «Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати».
  • У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.
  • Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку «Сформувати заяву».
  • Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.

 

За інформацією Головного управління
Пенсійного фонду України в Чернігівській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь